Gyilkolt a TikTok: a tinik körében népszerű kihívás megölte a 15 éves lányt

Sharing is caring!

Meghalt egy fiatal lány egy ostoba kihívás miatt, amelynek a lényege, hogy a kihívásban résztvevő annyi allergia elleni gyógyszert szed be, amitől hallucinál. A 15 éves lány túladagolta a gyógyszert.

– A hallucinációt kiváltó dózis nagyon közel van ahhoz, amely már halált okozhat – mondta Scott Schaeffer, az Oklahoma Méreg- és Kábítószerügyi Információs Központ vezetője. – A Benadryl-túladagolás következménye lehet a szívinfarktus, az agyvérzés, a görcsrohamok, az agykárosodás.

Májusban már három diákot kórházba kellett szállítani Benadryl-túladagolással. A gyerekek teljesíteni akarták a kihívást. Egyikük, a 14 éves Rebeka 14 tablettát vett be.

– Rémisztő volt, érthetetlenné vált a beszéde és hallucinált. A nyugalmi pulzusa 199 volt. Azonnal a sürgősségire rohantunk vele – mesélte Katie, Rebeka édesanyja. A lányt másnap hazaengedték, miután sikerült normalizálni a pulzusát.

Facebook Comments